Căutare

Produse

Categorii

Colecții

Furnizori

Fara rezultate

  • Logare
  • 0

Reclamații

Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că toate reclamațiile sunt tratate imediat.

Descrierea procedurii de plângere:

  1. Cumpărătorul poate depune reclamații cu privire la Acordul încheiat la adresa de e-mail info@zoyafashion.ro sau prin telefon +48 784 211 680.

  2. O reclamație depusă corect trebuie să conțină cel puțin: numele, prenumele, adresa de e-mail a Cumpărătorului, data încheierii Contractului care constituie baza reclamației, subiectul reclamației, indicând cererea Cumpărătorului, toate circumstanțele care justifică reclamația.

  3. În cazul în care datele sau informațiile furnizate în reclamație trebuie completate, înainte de a analiza reclamația, Magazinul solicită persoanei care depune reclamația să o completeze în domeniul de aplicare indicat.

  4. Magazinul va răspunde reclamației imediat de la data primirii acesteia în forma corectă. Răspunsul la reclamație este trimis la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător sau la adresa de poștă tradițională.

  5. Atunci când punerea în aplicare a unei reclamații justificate implică trimiterea unui nou produs către Client sau eliminarea neconformității, costurile de livrare sunt suportate de Magazin.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact la info@zoyafashion.ro sau telefonic la +48 784 211 680.

Echipajul magazinului

ZOYA Fashion - Rochii de ocazie pentru copii, rochii elegante de fete, pentru banchete, nunți, Împărtășanie, Botez, petreceri de ziua de naștere, pentru micile domnișoare de onoare.

Coş

Cosul de cumparaturi este gol.

Cumpărați primul dvs. produs