Reclamații

Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că toate reclamațiile sunt tratate imediat.

Descrierea procedurii de plângere:

  1. Cumpărătorul poate depune reclamații cu privire la Acordul încheiat la adresa de e-mail info@zoyafashion.ro.

     

  2. O reclamație depusă corect trebuie să conțină cel puțin: numele, prenumele, adresa de e-mail a Cumpărătorului, data încheierii Contractului care constituie baza reclamației, subiectul reclamației, indicând cererea Cumpărătorului, toate circumstanțele care justifică reclamația.

     

  3. În cazul în care datele sau informațiile furnizate în reclamație trebuie completate, înainte de a analiza reclamația, Magazinul solicită persoanei care depune reclamația să o completeze în domeniul de aplicare indicat.

     

  4. Magazinul va răspunde reclamației imediat de la data primirii acesteia în forma corectă. Răspunsul la reclamație este trimis la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător sau la adresa de poștă tradițională.

     

  5. Atunci când punerea în aplicare a unei reclamații justificate implică trimiterea unui nou produs către Client sau eliminarea neconformității, costurile de livrare sunt suportate de Magazin.

     

Dacă ai nelămuriri sau vrei să afli mai multe, suntem aici pentru tine!

Echipa noastră de la ZOYA Fashion - Rochii de printesa, rochii de ocazie pentru copii, rochii elegante de fetite, pentru banchete, nunți, Împărtășanie, Botez, petreceri de ziua de naștere, pentru micile domnișoare de onoare.

sus
Sklep jest w trybie podglądu
Vizualizați versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper Premium