Condițiile de cumpărare

TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE MAGAZIN ONLINE

 

§1

Conditii generale

1. Magazinul online [denumit în continuare „Magazin”] efectuează vânzări cu amănuntul prin Internet, pe baza prezentelor Reglementări [denumite în continuare „Reglementări”].

2. Proprietarul magazinului este: ZOYA GROUP SP. Z O.O. cu sediul în Polonia, 80-755 Gdansk, Szafarnia 11/F8, Codul fiscal: PL583-341-62-99, adresa de e-mail: info@zoyafashion.ro.

3. Regulamentele fac parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Clientul.

4. Condiția pentru încheierea contractului de vânzare este acceptarea Regulamentelor de către Client.

5. Prețurile date în magazin sunt prețuri brute (inclusiv TVA).

6. Bunurile disponibile în Magazin nu conțin defecte fizice și juridice.

 

§2

Comenzi

1. Comenzile pot fi plasate în felul următor:

a) prin intermediul formularului disponibil pe site-ul magazinului,

b) prin e-mail la adresa disponibilă pe site-ul magazinului,

c) prin telefon la numerele destinate plasării comenzilor, disponibile pe site-ul magazinului în fila Contact.

2. Condiția pentru îndeplinirea comenzii este ca Clientul să furnizeze date care să permită verificarea Clientului și a destinatarului bunurilor. Magazinul confirmă acceptarea comenzii prin e-mail sau telefonic. Magazinul are dreptul să refuze să accepte o comandă, să limiteze metoda de plată sau să solicite o plată în avans dacă comanda ridică îndoieli rezonabile cu privire la veridicitatea și fiabilitatea datelor furnizate sau la metoda de plată.

3. Părțile sunt obligate de informațiile conținute pe site-ul magazinului în momentul plasării comenzii, în special: prețul, caracteristicile produsului, caracteristicile acestuia, elementele incluse în set, data și metoda de livrare.

4. Informațiile de pe site-ul magazinului nu constituie o ofertă în sensul Codului civil. Prin plasarea unei comenzi, clientul face o ofertă pentru achiziționarea unui anumit produs. Contractul de vânzare se încheie la confirmarea Comenzii de către Client, făcând clic pe linkul de confirmare din e-mailul trimis Clientului de către Magazin.

 

§3

Plată

1. Clientul poate alege metodele de plată specificate în fila Metode de plată.

2. Prețurile de expediere sunt specificate în lista de prețuri de livrare.

3. Condiția pentru eliberarea mărfurilor este plata pentru bunuri și expediere.

 

§4

Expedierea mărfurilor

1. Mărfurile comandate sunt trimise de către magazin prin intermediul companiilor de transport maritim (de ex. GLS sau altă companie de curierat) sau puse la dispoziție pentru colectare de către client la sediul companiei.

2. În cazul plății cu cardul de plată, data finalizării comenzii este contorizată din momentul autorizării tranzacției pozitive.

3. În cazul plății, altele decât rambursarea, data de livrare este prelungită cu perioada cuprinsă între plasarea comenzii și data la care plata este creditată în contul bancar al Magazinului.

 

§5

Reclamații

1. Baza pentru acceptarea reclamației este prezentarea de către Client a unei dovezi de cumpărare a bunurilor (o chitanță fiscală sau o factură cu TVA).

2. În cazul nerespectării bunurilor cu contractul, Clientul ar trebui să trimită bunurile defecte înapoi la Magazin cu o descriere a neconformității.

3. Magazinul va răspunde reclamației clientului în termen de 14 zile lucrătoare de la momentul returnării mărfii împreună cu o descriere a neconformității. În cazul în care verificarea neconformității necesită consultarea unui expert sau a unui reprezentant al producătorului mărfurilor, termenul de răspuns la Magazin este prelungit până la momentul în care Magazinul primește o astfel de opinie.

4. Atunci când punerea în aplicare a unei reclamații justificate implică trimiterea unui nou produs către Client sau eliminarea neconformității, costurile de livrare sunt suportate de Magazin.

5. Setările individuale ale computerului și monitorului Clientului care determină afișarea incorectă sau distorsionată a informațiilor despre bunuri (de exemplu, culorile) nu pot sta la baza reclamației.

 

§6

Dreptul de a se retrage din contract

1. Conform Legii privind protecția anumitor drepturi ale consumatorilor și a răspunderii pentru daunele cauzate de un produs periculos din 2 martie 2000, clientul are dreptul de a se retrage din contract.

2. Dreptul de retragere din contract este efectiv dacă Clientul depune la Magazin, în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, o declarație de retragere din contract.

3. Clientul returnează bunurile în magazin în termen de 14 zile de la depunerea declarației de retragere din contract. Mărfurile returnate trebuie să fie intacte, inclusiv complete, în ambalajul original și fără semne de utilizare. Costurile de expediere sunt suportate de client.

4. În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea coletului, Magazinul va verifica starea produsului livrat.

5. În termen de 14 zile de la verificarea mărfurilor, Magazinul returnează clientului suma plătită, mai puțin costurile contractului. Clientul trebuie să indice numărul contului bancar către care urmează să fie transferată rambursarea. În cazul plății cu cardul de credit, rambursarea se va face pe card. Dacă este necesar să se returneze fonduri pentru o tranzacție efectuată de client cu un card de plată, vânzătorul va rambursa în contul bancar atribuit cardului de plată al părții care face comanda.

6. În cazul încălcării de către Client a condițiilor specificate la paragrafele 2 și 3 de mai sus, declarația de retragere este ineficientă, bunurile nu sunt returnabile, iar Magazinul nu rambursează suma plătită Clientului.

7. Dreptul de retragere nu are dreptul clientului în cazurile specificate la art. 10 sec. 3 din actul specificat în sec. 1 de mai sus, adică în domeniul:

a) furnizarea de servicii a început, cu acordul Clientului, înainte de termenul de retragere din contract (se aplică prestării de servicii, nu vânzării de bunuri),

b) înregistrări audio și vizuale și înregistrate pe suporturile de date IT după ce Clientul și-a eliminat ambalajul original,

c) contracte pentru beneficii pentru care prețul sau remunerația depind numai de mișcarea prețurilor pe piața financiară,

d) servicii cu proprietățile specificate de client în comanda plasată de acesta sau în strânsă legătură cu persoana sa,

e) servicii care, datorită naturii lor, nu pot fi returnate sau al căror subiect se deteriorează rapid,

f) livrare presa,

g) servicii de jocuri de noroc.

 

 

§7

Protecție a vieții private

1. Prin plasarea unei comenzi, Clientul este de acord cu prelucrarea datelor sale personale numai în scopul finalizării comenzii.

2. De asemenea, clientul poate da consimțământ separat pentru a primi materiale publicitare și promoționale din magazin, inclusiv un buletin informativ comercial.

3. Clientul are dreptul sa-si inspecteze datele şi să le corecteze, precum şi să solicite eliminarea.

 

§8

Proprietate intelectuală

Este interzisă utilizarea oricăror materiale publicate pe site-ul magazinului (inclusiv fotografii și descrieri ale bunurilor) fără acordul scris al magazinului.

 

§9

Intrare în vigoare și modificări ale regulamentelor

1. Regulamentele intră în vigoare în ziua publicării pe site-ul magazinului.

2. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica regulamentele, care vor intra în vigoare în ziua publicării lor pe site-ul magazinului. Contractele încheiate înainte de modificarea Regulamentelor vor fi guvernate de versiunea Regulamentului în vigoare la data plasării Comenzii de către Client.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact la info@zoyafashion.ro

 

Dacă ai nelămuriri sau vrei să afli mai multe, suntem aici pentru tine!

Echipa noastră de la ZOYA Fashion - Rochii de printesa, rochii de ocazie pentru copii, rochii elegante de fetite, pentru banchete, nunți, Împărtășanie, Botez, petreceri de ziua de naștere, pentru micile domnișoare de onoare.

sus
Sklep jest w trybie podglądu
Vizualizați versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper Premium